ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2017

ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΜΠΡΟΓΙΕΡ

Μαργαρίτα Μπρόγιερ
Γεννήθηκε στην Αθήνα  στις 20 Ιουνίου του 1944. Κόρη του ηθοποιού της πρόζας και του μουσικού θεάτρου Τέλη Ανθίδη (Μαστραπάς Αριστοτέλης) ενώ η μητέρα της λεγόταν Μπρόγιερ και ήταν Αυστρική. Με την αδελφή της Έρικα, ξεκίνησαν ως ντουέτο (τραγουδίστριες και χορεύτριες)το 1961 και διέγραψαν μια πολύ πετυχημένη πορεία που κράτησε 15 ολόκληρα χρόνια. Την επόμενη χρονιά, μάλιστα, οι αδερφές Μπρόγιερ έκαναν ντεμπούτο και στο σινεμά, στην ταινία του Αλέκου Σακελλάριου «Όταν λείπει η γάτα». Τα τραγούδια τους και η πολύ καλή παρουσία τους τους άνοιξαν τις πόρτες και από τότε οι αδερφές Μπρόγιερ εμφανίζονταν πολύ συχνά και σε άλλες ελληνικές ταινίες.  Η Μαργαρίτα Μπρόγιερ παντρεύτηκε τον επιχειρηματία Τσολακάκη με τον οποίο απέκτησαν την κόρη τους Κρίστυ Τσολακάκη, σύζυγο του Νίκου Χατζηνικολάου.
Φιλμογραφία
Ο Θόδωρος και το δίκανο  (1962)
Όταν λείπη η γάτα! (1962)
Ο φίλος μου ο Λευτεράκης   (1963)
Αν έχεις τύχη... (1964)
Ανεμοστρόβιλος (1964)
Δις διευθυντής  (1964)
Κόσμος και κοσμάκης (1964)
Ο ανήφορος (1964)
Τρία κορίτσια από την Αμέρικα   (1964)
Κάλλιο πέντε και στο χέρι (1965)
Τέντι μπόι αγάπη μου (1965)
Το πρόσωπο της ημέρας (1965)
Ο χαζομπαμπάς (1967)
Οι άντρες δεν λυγίζουν ποτέ (1968)
Το πιο λαμπρό μπουζούκι (1968)
Αγάπησα μια... πολυθρόνα (1971)
Μια γυναίκα, μια αγάπη, μια ζωή! (1971)
Πίσω μου σ' έχω σατανά (1971)
Η Ρένα είναι όφ-σάιντ  (1972)
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ https://www.facebook.com/mousikotheatroepitheorisi/

Δεν υπάρχουν σχόλια: