ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2017

DEBORAH REED

Deborah Reed - Ντέμπορα Ριντ
Αμερικάνα ηθοποιός. Γεννήθηκε στις 30 Οκτωβρίου 1950.
Φιλμογραφία
Ψυχή και σάρκα (Εσύ κι' εγώ)(1974)[Μαίη Λιάμπη]

5 σχόλια:

kostis είπε...

Τ

kostis είπε...

Η φωνή της ρηντ είναι της ηθοποιού Αλίκης Αλεξανδράκη.

Unknown είπε...

Πως θα μπορούσα να επικοινωνήσω με την ηθοποιό?

Unknown είπε...

Την ηθοποιό Deborah Reed εννοώ.

Anastasios Venetsianos είπε...

Μπορείς να επικοινωνήσεις με τον γιό της στο facebook.
https://www.facebook.com/GavinReedArt/about/?ref=page_internal