ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2016

ΚΟΜΠΑΡΣΟΣ




























Κομπάρσος
Τον βρήκαμε σε  20  ταινίες.
Φιλμογραφία
Η μουσίτσα (1959)[στη δεξίωση]
Ραντεβού στη Κέρκυρα (1960)[πελάτης κέντρου διασκέδασης]
Το αγρίμι (1960)
Καλημέρα Αθήνα (1960)[πελάτης κέντρου διασκέδασης]
Η Λίζα και η άλλη (1961)[πελάτης καφενείου]
Του Κουτρούλη ο γάμος (1962)
Εξομολόγησις μιας μητέρας (1962)[αποχαιρετά τον γιο του που πηγαίνει στον πόλεμο]
Μην ερωτεύεσαι το Σάββατο (1962)[πελάτης ξενοδοχείου]
Τα σκαλοπάτια της ζωής (1962)[πελάτης ταβέρνας]
Οργή (1962)[στον αποκριάτικο χορό]
Χτυποκάρδια στο σχολείο (1963)[καλεσμένος]
Ο τρελλάρας (1963)[στο γιατρό]
Πολυτεχνίτης κι ερημοσπίτης (1963)[στο εστιατόριο]
Της κακομοίρας (1963)[κοιμάται στο σινεμά]
Ο κύριος πτέραρχος (1963)[πελάτης ζαχαροπλαστείου]
Αμφιβολίες (1964)[πελάτης κέντρου διασκέδασης]
Μια βδομάδα στον Παράδεισο (1964)[καλεσμένος]
Εγωισμός (1964)[στο καφέ και στο σπίτι μετά τη κηδεία]
Ένας μεγάλος έρωτας (1964)[καλεσμένος]
Το μπλόκο (1965)[τον συλλαμβάνουν οι Γερμανοί]
Ο άνθρωπος που γύρισε απ΄τα πιάτα (1969)[καλεσμένος στο γάμο]
ΟΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΑΣ ΜΑΣ ΤΟ ΠΕΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια: