ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Δευτέρα 22 Αυγούστου 2016

ΜΙΧΑΗΛ ΙΑΚΩΒΙΔΗΣ

Μιχαήλ (Μίχης) Ιακωβίδης 
Γεννήθηκε το 1889. Πρωτοεμφανίστηκε το 1907 και μέχρι το 1928 συνεργάστηκε με διάφορα θεατρικά σχήματα παίζοντας κλασσικό ρεπερτόριο (Μολιέρο, Ίψεν, Σαίξπηρ) αλλά και επιθεώρηση όπως τα "Παναθήναια". Το 1928 πήγε στη Νέα Υόρκη όπου ίδρυσε την "Εθνική Ελληνική Σκηνή" που για μερικά χρόνια έφερε κοντά στους ομογενείς το ελληνικό θέατρο.Παράλληλα συγκρότησε μαζί με τον Σπύρο Πατρίκιο θίασο που περιόδευσε στις Ηνωμένες Πολιτείες. Επιστρέφοντας, το 1932 προσλήφθηκε στο Εθνικό θέατρο του οποίου αποτέλεσε βασικό στέλεχος μέχρι το 1940. Μεταπολεμικά εμφανίστηκε σε περιοδεία με το θίασο του Αδαμάντιου Λεμού. Σύζυγός του ήταν η ποιήτρια Λιλή Ιακωβίδου, το γένος Πατρικίου. Πέθανε το 1959.
Φιλμογραφία
Το κορίτσι της γειτονιάς (1954)  ["θείος" Φούλης]  
Δούκισσα της Πλακεντίας (1955)   [Κόμης Θεοτόκης]

Δεν υπάρχουν σχόλια: