ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 23 Αυγούστου 2016

ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΠΑΝΟΥ

Ελευθερία (Ρίτσα) Σπανού
Φιλμογραφία
Το τυχερό πανταλόνι (1963)
Κοινωνία ώρα μηδέν (1966)
Αντίο για πάντα  (1967)
Οι ξενητεμένοι (1972)
Γρανίτα από μελάνι (1983)[Γλυφτάκη]

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Η Ελευθερια Σπανου ισως, λεω ισως, εχει συγγενεια με τον πολυ καλο ηθοποιο Γιαννη Κασδαγλη, εχουν παραλληλη επαγγελματικη πορεια στο κθβε, στο αρμα θεσπιδος και σε καποιες παλιες σειρες. Επισης εχω δει στα στοιχεια μιας ταινιας ηθοποιο με το ονομα "Ελευθερια Κασδαγλη" που ειναι ισως το ιδιο προσωπο.