ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Σάββατο 13 Αυγούστου 2016

ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ

Πάνος Μιχαλόπουλος
Ο Πάνος Μιχαλόπουλος γεννήθηκε στις 15 Ιανουαρίου του 1945 (ή 1949) στη Καλαμάτα. Οι γονείς του παντρεύτηκαν από έρωτα και η μητέρα του ήταν 17 χρόνια μεγαλύτερη από το πατέρα του και πέθανε το 1983. Σε ηλικία 14 ετών το έσκασε από το σπίτι και έφυγε για την Αθήνα στα αδέλφια του. Στα πρώτα του βήματα είχε την ευκαιρία να συνεργαστεί με μεγάλα ονόματα όπως ο Μιχάλης Κακογιάννης, Ειρήνη Παππά και άλλοι. Ο Πάνος Μιχαλόπουλος απέκτησε ένα γιο τον Σωτήρη από το πρώτο του γάμο και από την ηλικία των επτά χρόνων τον μεγάλωσε μόνος. Γεννήθηκε το 1976, και η πρώτη σύζυγος του Πάνου Μιχαλόπουλου δούλευε στην Ολυμπιακή Αεροπορία και χώρισαν το 1978. Η δεύτερη του σύζυγος είναι η γνωστή τηλεπαρουσιάστρια Ρούλα Κορομηλά. Γνωστή είναι επίσης η σχέση που είχε με την ανερχόμενη τότε τραγουδίστρια Χριστίνα Φαρμάκη. 
Φιλμογραφία
Αέρα, αέρα, αέρα (1972)
Ιφιγένεια (1977)  [Αχιλλέας]
Έξοδος κινδύνου  (1980)
Τα τσακάλια: Ένα κοινωνικό πρόβλημα   (1981)
Ένας κοντός θα μας σώσει (1981)
Γκαρσονιέρα για δέκα (1981)
Βασικά... καλησπέρα σας: Οι ραδιοπειρατές (1982)
Η μανούλα, το μανούλι και ο παίδαρος   (1982)
Η στροφή (1982)
Οι επικίνδυνοι (Μια διαμαρτυρία) (1983)
Μπορούμε και κάτω απ' τα θρανία (1984)
Ο ροζ γάτος (1985)
Περάστε... φιλήστε... τελειώσατε! (1986)
Αδελφή μου... αγάπη μου (1986)
Πάνω κάτω και πλαγίως (1993)
ΑΠΟ ΤΟ https://www.facebook.com/pg/ΠΑΝΟΣ-ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ-129474480455187/about/?ref=page_internal

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

γεννηθηκε το 1949 κι οχι το 1945..
ειναι δημοτης παλληνης

ΤΕΟ είπε...

Ειναι απο την Μικρομανη Μεσσηνιας.

EUA είπε...

Εγω ξερω οτι ειναι Υιοθετημένος αλλά δεν το ξέρει

Ανώνυμος είπε...

Την πρώην γυναίκα που έκανε τον γιο την λένε Ελενη