ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Σάββατο 27 Αυγούστου 2016

ΠΕΤΡΟΣ ΛΑΒΔΑΣ

Πέτρος Λάβδας
Χορευτής του Μουσικού Θεάτρου. Γεννήθηκε το 1946. Εμφανίστηκε σε δεκάδες επιθεωρήσεις στα μπαλέτα του Γιάννη Φλερύ και του Φώτη Μεταξόπουλου. Χόρεψε δε, σε δεκάδες κινηματογραφικές ταινίες και εμφανίστηκε στα μεγάλα κοσμικά κέντρα της Αθήνας κυρίως στην Παλιά Αθήνα όπου εκεί σε επιθεώρηση πίστας, εξελίχθηκε σε υπέροχο Σόουμαν που έπαιζε χόρευε και τραγουδούσε. Ταλαντούχος, πανέξυπνος άνθρωπος με χιούμορ και καλοσύνη. Πέθανε στις 25 Σεπτεμβρίου 2020.
Φιλμογραφία
Ζήλεια  (1963)
Κάτι να καίει (1964)
Μικροί και μεγάλοι εν δράσει (1963)
Ο εμίρης και ο κακομοίρης (1964)
Είναι ένας... τρελλός τρελλός Βέγγος (1965)
Κορίτσια για φίλημα (1965)
Ραντεβού στον αέρα (1966)
Βίβα Ρένα (1967)
Ο Λαμπίρης εναντίον των παρανόμων  (1967)
Η τύχη μου τρελάθηκε (1970)
Σ' αγαπώ (1971)
ΑΠΟ ΤΟ https://www.facebook.com/mousikotheatroepitheorisi/

2 σχόλια:

teoant198 είπε...

Πέθανε στις 25 Σεπτεμβρίου του 2020 και κηδευτηκε στου Ζωγράφου...

Ανώνυμος είπε...

Ήταν 73 ετών και είχε απασχολήσει τα ΜΜΕ τον Απρίλιο του 2019, όταν είχε χαθεί από το σπίτι του και είχε βγει σίλβερ αλέρτ, μέσω του οποίου είχε βρεθεί.