ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Δευτέρα 15 Αυγούστου 2016

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ

Γιώργος Γεωργίου
Γεννήθηκε στην Αθήνα στις 19 Σεπτεμβρίου του 1949.
Από το 1974 δίνει το παρόν στο Θέατρο έως και το 2015. Έπαιξε σε παραστάσεις του κλασσικού ρεπερτορίου σε ελληνική κωμωδία και επιθεώρηση. 
Από αρχαίους Τραγικούς, έπαιξε Σοφοκλή ''Ηλέκτρα''-παιδαγωγός και ''Αντιγόνη''-Κρέων, από Αισχύλο, Δαρείο στους ''Πέρσες'', από Αριστοφάνη σε σκηνοθεσία Ποταμίτη ''Ειρήνη'' -Τρυγαίος, ''Αχαρνείς''-Δικαιόπολις, ''Πλούτος''-Χρεμύλος και ''Όρνιθες''-Πεισθεταίρος.
Έπαιξε Μολλιέρο ''Γιατρός με το στανιό''-Άρχοντας, ''Αρχοντοχωριάτης''-Δάσκαλος μουσικής και Φαέθων, Στρίνμπεργκ ''Ο πατέρας''-Γιατρός, Φευντώ ''Το δέκα το καλό'' με τον θίασο Τσιβιλίκα στο Περοκέ το 2008.
Ελληνική κωμωδία ''Ο φίλος μου ο Λευτεράκης'' με τον θίασο του Γιάννη Γκιωνάκη.
Σχεδόν σε όλες τις κωμωδίες των Καμπάνη - Μαυρίδη.
Από το 1992 είναι τακτικό μέλος της Εταιρίας Ελλήνων Θεατρικών Συγγραφέων όπου συγγράφει με σπουδαίους συγγραφείς γύρω στις 30 επιθεωρήσεις στις οποίες πάιζει.
Τελαυταία εμφάνιση στο Θέατρο ήταν στο ''Θέατρο Βαφείο Λάκης Καραλής'' όπου επί δυο σεζόν έπαιξε με τεράστια επιτυχία το έργο ''Ο βασιλιάς Ληρ'' υποδυόμενος τον Κόμη του Γκλόστερ.
Στον κινηματογράφο η πρώτη του εμφάνιση ήταν το 1974 με την Φίνος Φίλμ στην ταινία ''Οι βάσεις και η Βασούλα'' όπου υποδυόταν τον ναύτη Μπομπ. Ακολούθησαν οι ταινίες ''Ο ποδόγυρος'', ''Κορόιδο Ρωμιέ'', ''Το ξένο είναι πιο γλυκό'', ''Μονά ζυγά δικά μου'' και άλλες.
Τη δεκαετία του '80 γύρισε περίπου 25 βιντεοταινίες με Στάθη Ψαλτη, Γιώργο Κωνσταντίνου, Κώστας Βουτσά, Νίκο Ρίζο, Σωτήρη Μουστάκα, Ρένα Βλαχοπούλου και άλλους.
Στην τηλεόραση είχε πάρα πολλές συμμετοχές, όπως ''Η κραυγή των λύκων'', ''Καλημέρα ζωή'', ''Η γειτονιά μας'', ''Εκείνες κι εγώ'', ''Αργώ'', ''Με φόβο και πάθος'', ''Αραχτοί και λάιτ'' που σενέγραψε με τον Γιάννη Δαλιανίδη, ''Θέατρο της Δευτέρας'' του Πάβελ Κόχουτ ''Αύγουστε - Αύγουστε'' με το Θέατρο Έρευνας ενώ έκανε πολύ θεατρικό ραδιόφωνο.
Φιλμογραφία 
Οι βάσεις και η Βασούλα (1974) [Μπόμπυ]
(Κομμάντος) Επικίνδυνη νύχτα (1976) [Βρεττανός καπετάνιος]
Μονά... ζυγά δικά μου... (1979)
Ο ποδόγυρος (1980) [Μάικ Φυτίλης]
Κορόιδο Ρωμιέ!.. (1981)
Το ξένο είναι πιο γλυκό  (1981)
Κορόιδο Ρωμιέ (1981)
Θα σε κλέψω μ' ακούς (1982)
Μάντεψε τι κάνω... τα βράδια  (1984)
Ρένα τα ρέστα σου (1985)
Ένας αλλά... Λέων: Best of the best (1988)

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Aρνητικο σημειο στην καριερα του, η συμμετοχη του σε τσοντα την δεκαετια του '80, διπλα στον Χαρρυ Μπρουμελ [ Χαραλαμπο Ιωσηφιδη ].