ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 2 Αυγούστου 2016

ΕΛΕΝΗ ΡΟΔΑ

Ελένη Ροδά (Παπαδημοπούλου)
Γεννήθηκε το 1942 στη Καρδίτσα αλλά μεγάλωσε στη Λάρισα. Είναι απόφοιτος της δραματικής σχολής του Δημήτρη Ροντήρη, αλλά στράφηκε από πολύ νωρίς στο τραγούδι. Στα πρώτα της βήματα βρέθηκε στο πλευρό του Μίκη Θεοδωράκη, ερμηνεύοντας τραγούδια στις συναυλίες του.
Ο πρώτος προσωπικός δίσκος ήταν με τον Δήμο Μούτση και τον Νίκο Γκάτσο. Συνεργάστηκε με μεγάλους καλλιτέχνες, όπως με τον Γρηγόρη Μπιθικώτση, τον Βασίλη Τσιτσάνη, τον Γιώργο Ζαμπέτα, τον Χρήστο Μενιδιάτη κι ερμήνευσε ακόμη τραγούδια του Μάνου Λοΐζου, του Λευτέρη Παπαδόπουλου, του Μίμη Πλέσσα, του Μάρκου Βαμβακάρη, των Γιάννη Παπαϊωάννου και Γιώργου Μητσάκη.
 Παντρεύτηκε τον Ανδρέα Καραντάνη [νερό «Πηγή Καραντάνης Α.Ε.»] που πέθανε το 2015 και απέκτησε έναν  γιο, τον Κωνσταντίνο που γεννήθηκε το 1979.
Φιλμογραφία 
Ως ηθοποιός
Αστέρω (1959)
Διαβόλου κάλτσα (1961)
5 γυναίκες για έναν άνδρα (1967) [Ουρανία]
Άδικη κατάρα (1967)
Τρούμπα (1967)
Η αρχόντισσα του λιμανιού (1969) [Όλγα]
Πιο θερμή και από τον ήλιο (1972) [Ρίτα]
Ως τραγουδίστρια
Τρούμπα (1967)
Η αρχόντισσα του λιμανιού (1969)
Ο τρελός της πλατείας Αγάμων (1970)
Όσο υπάρχει έρωτας (1970)
Ευδοκία (1971)  [φωνή Ευδοκίας]
Πίσω μου σ' έχω σατανά  (1971) 
Πρόκλησις (1971) 
Αγάπη μου παλιόγρια (1972) [Στέλλα]
Απ' τ' αλώνια στα σαλόνια (1972)
Διαμάντια στο γυμνό σου σώμα (1972)
Κατηγορώ τη ζωή (1972)
Πιο θερμή και απ` τον ήλιο (1972)
Στην παγίδα του σεξ και του εγκλήματος (1975)
Παραγγελιά! (1980)
Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ http://www.elia.org.gr/
ΑΠΟ ΤΟ http://www.ishow.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: