ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 5 Ιουλίου 2016

ΜΙΡΚΑ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

Μίρκα Παπακωνσταντίνου
Η Μίρκα Παπακωνσταντίνου είναι Ελληνίδα ηθοποιός, γεννημένη στην Αθήνα στις 8 Νοεμβρίου 1947. Είναι απόφοιτος της Δραματικής Σχολής Αθηνών του Γιώργου Θεοδοσιάδη (1969). Το πραγματικό της όνομα είναι Μαρία Παπακωνσταντίνου.
Από το 1986 έως το 1988 δίδαξε υποκριτική στη Δραματική Σχολή Αθηνών του Γιώργου Θεοδοσιάδη και από το 1997 έως σήμερα στη Δραματική Σχολή Ίασμος. Υπήρξε παντρεμένη με τον συμμαθητή της στη Δραματική Σχολή και συνάδελφό της, Δάνη Κατρανίδη.
Φιλμογραφία
Ταξίδι στη Μυτιλήνη (2010) [γυναίκα στο πλοίο]  
Ρ20 (2004) [Ίρμα]  
Οξυγόνο  (2003) [γυναίκα στο πάρτι]  
Το κλάμα βγήκε απ`τον Παράδεισο  (2001) [Τζέλλα Δελαφράγκα]  Safe Sex (1999) [Τάνια]  
Οι δρόμοι της αγάπης είναι νυχτερινοί  (1981) [Στέλλα]  
Ο άνθρωπος με το γαρύφαλλο  (1980) [Έλλη Ιωαννίδου]  
Με φόβο και πάθος  (1972)  
Ζωή χωρίς χαμόγελο  (1971)
ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ

1 σχόλιο:

Μυρτώ είπε...

Σύμφωνα με το Βικιπαίδεια έχει κάνει και δεύτερο γάμο με τον ηθοποιό Ρήγα Αξελό.