ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 28 Ιουλίου 2016

ΣΠΥΡΟΣ ΠΑΝΤΖΑΣ

Σπύρος Πάντζας
Κομπάρσος. Τον βρήκαμε σε 18 ταινίες.
Φιλμογραφία
Κάθε καημός και δάκρυ (1964)[εργαζόμενος στον Μορίδη]
Πόνεσα πολύ για σένα  (1964)[δικηγόρος]
Πρέπει να ζήσεις αγάπη μου (1965)[στον αγώνα κατς]
Κορίτσια για φίλημα (1965)[στο δοκιμαστικό κάνει το μέλος δικαστηρίου]
Άγγελοι χωρίς φτερά (1965)[γιατρός]
Εξιλέωση (1965)[Κλέων]
Οι καταφρονεμένοι (1965)[πελάτης κέντρου διασκέδασης]
Η δε γυνή να φοβήται τον άντρα (1965)[πελάτης ζαχαροπλαστείου και μάρτυρας στο δικαστήριο]
Γεύση από έρωτα (1966)[στη διάλεξη]
Χωρίσαμε ένα δειλινό (1966)[συγγενής Παπανίκα]
Σκλάβοι της μοίρας    (1966) [καλεσμένος στο σπίτι και μετά τη κηδεία]
Η κόρη μου η σοσιαλίστρια (1966)[εργαζόμενος στου Κωνσταντάρα]
Ο αδελφός μου ο λόρδος (1966)[ιδιοκτήτης συνεργείου αυτοκινήτων]
Η βουλευτίνα (1966)[στην ομιλία Ξενίδη στις Κουκουβάουνες]
Διπλοπενιές (1966)[πελάτης κέντρου διασκέδασης]
Κατάρα είναι ο χωρισμός (1967)[πελάτης κέντρου διασκέδασης]
Κατάσκοποι στον Σαρωνικό (1968)  [ιερέας]
Τι έκανες στον πόλεμο Θανάση  (1971)[γιατρός]

Δεν υπάρχουν σχόλια: