ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Παρασκευή 1 Ιουλίου 2016

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΤΖΕΛΕΠΗΣ

Σταμάτης Τζελέπης (Σταμάτης Τσελέπης)
Γεννήθηκε στην Αγία Βαρβάρα του Αιγάλεω αλλά εδώ και πάρα πολλά χρόνια, μένει στο Χαιδάρι. Σπούδαζε σε σχολή ηλεκτρονικών αλλά τελείωσε το ''Θεατικό εργαστήρι'' του Δημήτρη Κωνσταντινίδη.  Έχει τρεις γιους.
Φιλμογραφία
Γράμμος (1971) [αντάρτης]
Το σφάλμα  (1974)  
1922 (1978)
Πάμε για... Καφέ;!  (1981)  [Πάτροκλος]  
Ο ζιγκολό της Αθήνας  (1982) [Θόδωρος]  
Τρελός και πάσης Ελλάδος  (1983)  [Αλέκος Κούκουρας]
Τα τούβλα  (1985) [Κώστας]
Ρόκυ Νο 0, το νούμερο!  (1986) [Μάικ Ράμπος]
Ράδιο-αρβύλα (1986) [ταγματάρχης]  
Οι Πόντιοι (1986) [ο πρόεδρος]  
Αγάπησα έναν Πόντιο  (1986) [Σταμάτης]
Πατρίς ληστεία οικογένεια (1987) [νεκροθάφτης]
Η φανέλα με το 9  (1988) [Σπύρος]
Οι αριθμημένοι  (1998)
Η σκόνη που πέφτει (2004) [μεσίτης]
Ρόδα τσάντα και κοπάνα  (2011) [επιθεωρητής]

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γεννήθηκε 11/1/1948

Unknown είπε...

και μαλλον γεννηθηκε στη μαλεσινα φθιωτιδος..