ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Παρασκευή 3 Ιουνίου 2016

ΕΦΗ ΠΛΟΥΜΠΗ

Έφη Πλούμπη
Μις Ελλάς το 1966 και 3η Μις Κόσμος την ίδια χρονιά. Ήταν μοντέλο και ηθοποιός.
Φιλμογραφία
Αιχμάλωτοι της ηδονής (1971)
Κολασμένη φύση (1972) [Μαρία]
Αμαρτωλές σχέσεις (1972)
Κυνηγημένοι εραστές (1973) [Φλώρα]
Κολασμένα νιάτα (1975)

3 σχόλια:

panosss είπε...


Το 1966, η νεαρή Φωτεινή Πλούμπη στέφθηκε τρίτη αναπληρωματική Μις Κόσμος στο Λονδίνο, κάνοντας περήφανους τους Έλληνες. Ήταν μια εποχή, που ο θεσμός έχαιρε μεγάλης εκτίμησης και η διάκριση ήταν πολύ μεγάλη. Η κοπέλα ξαφνικά έγινε διάσημη. Πριν φύγει από το Λονδίνο, δέχτηκε πρόταση από παραγωγό του κινηματογράφου, να φοιτήσει στη σχολή του κολοσσού Φοξ. Η κοπέλα δέχτηκε, αλλά όταν βρέθηκε στη Νέα Υόρκη, ήρθε αντιμέτωπη με τη σκληρή πλευρά της σόουμπιζ. Ο δημοσιογράφος που την παρέλαβε από το αεροδρόμιο, με το που τη γνώρισε, της έκανε μια ανήθικη ερωτική πρόταση. Της ζήτησε να τον επισκεφθεί στο δωμάτιό του και να συνευρεθούν ερωτικά. Η κοπέλα έπαθε σοκ και αμέσως πήρε τον δρόμο της επιστροφής. Επέστρεψε στον τόπο καταγωγής της, το Κριεκούκι, άνοιξε καφενείο και πέρασε εκεί την υπόλοιπη ζωή της. Σήμερα έχει παιδιά και εγγόνια και δηλώνει πως δε μετάνιωσε ποτέ για τη χαμένη χολιγουντιανή καριέρα....

απο http://www.mixanitouxronou.gr

Unknown είπε...

Δεν είμαι συγγενής της κυρίας, αλλά τυχαίνει να είμαι από το ίδιο χωριό... Λέγονται πολλά πράγματα χρόνια τώρα, έχει κάνει πορνό ταινίες κτλ... Τα ξέρουμε όλα...

Ανώνυμος είπε...

KANETE ΛΑΘΟΣ MR UNKNOWN

H κ........ΕΦΗ ΠΛΟΥΜΠΗ ΥΠΗΡΞΕ
Η ΑΜΑΖΟΝΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΙΚΟΥ ΣΙΝΕΜΑ
ΚΑΙ ΓΟΗΤΕΥΤΙΚΟΤΑΤΗ ΟΣΟ ΛΙΓΕΣ.......

ΠΟΤΕ ΣΕ ΠΟΡΝΟ .