ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Κυριακή 12 Ιουνίου 2016

ΜΑΓΔΑ ΛΕΚΚΑ

Μάγδα Λέκκα
Ήταν σύζυγος του Γιώργου Ζαιφίδη (1939-2006).
Φιλμογραφία
Luton (2013) [γηραιά κυρία]  
Γαλάζιο φόρεμα  (2005) [γυναίκα στο «μοναστήρι»]  
Πάμε για ένα ούζο  (2002) [Ειρήνη]  
Αλεξάνδρεια  (2001) [παραμάνα]  
Αρέσω και κυκλοφορώ (1986)  
Όταν οι ρόδες χορεύουν  (1984)
Βρώμικη παρθένα (1975)  
Δικτάτωρ καλεί... Θανάση  (1973)[ένοικος πολυκατοικίας]
Τα αδέλφια ορκίστηκαν εκδίκηση (1970)
Η δασκάλα με τα ξανθά μαλλιά (1969)

Δεν υπάρχουν σχόλια: