ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2015

ΑΝΕΣΤΗΣ ΔΟΞΑΣ

Ανέστης Δόξας
Ο Ανέστης Δόξας (Δοξόπουλος) γεννήθηκε στην Κωνσταντινούπολη το 1882. Ξεκίνησε την καριέρα του το 1898 με ελληνικό θίασο που περιόδευε στην Βουλγαρία. Από το 1920 συνεχίζει τις εμφανίσεις του στον Πειραιά συμμετέχοντας με τη σύζυγό του Χρύσα Δόξα σε συνεταιρικό θίασο, καθώς και με το θίασο Μαρίας Βεάκη, στο θέατρο "Καράμαλη" και στο θέατρο "Γκρέκα" του Νέου Φαλήρου. Το 1932 συνεργάστηκε με το θίασο Γκόλφως Μπίνη - Τιτίκας Σοφιάδου. Υπηρέτησε σε όλα τα είδη θεάτρου και στην παντομίμα. Ήταν αυτός που δημιούργησε το πρόσωπου του "Παλιάτσου". Κατά την περίοδο της Κατοχής αποσύρθηκε από τη σκηνή και έκανε μια μόνο μια σύντομη εμφάνιση το 1952 στην ταινία "Δύο κοθώνια στο ναυτικό".  Πέθανε το 1963. Η κόρη του Μπέμπα Δόξα διακρίθηκε ως ηθοποιός του μουσικού θεάτρου.
Φιλμογραφία
Δύο κοθώνια στο Ναυτικό (1952)    [Κυρ-Θωμάς] 

Δεν υπάρχουν σχόλια: