ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 10 Ιουνίου 2015

ΦΩΤΗΣ ΠΑΠΑΛΑΜΠΡΟΣ

Φώτης Παπαλάμπρος 
Αναγράφεται μερικές φορές λανθασμένα ως Παπαλάμπρου. Γεννήθηκε το 1933 στον Ορχομενό Βοιωτίας. Σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου και πρωτοεμφανίστηκε στη θεατρική σκηνή το 1956 με το θίασο "Αττική σκηνή". Ήδη όμως είχε κάνει το ντεμπούτο του στον κινηματογράφο το 1951 στην ταινία της Μαρίας Πλυτά "Η λύκαινα". Από τότε διατήρησε αμείωτη την προσφορά του και στις δύο δραστηριότητες. Στο θέατρο συνεργάστηκε με τους θιάσους του Διονύση Παγουλάτου, του Κώστα Μουσούρη, του Δημήτρη Ροντήρη, τον "Όμιλο τραγωδίας", το Θέατρο Τέχνης του Κ.Κούν κ.α. παίζοντας με επιτυχία ρόλους αρχαίας τραγωδίας, κλασσικού αλλά και σύγχρονου ρεπερτορίου. Πολυσχιδής προσωπικότητα, από το 1963 συγκροτεί και περιοδεύει με δικούς του θιάσους ενώ σκηνοθετεί έργα όπως το "Ρούπελ" του Δημήτρη Ιωαννόπουλου και πολλά που ανέβασε ο ίδιος. Εξελίσσεται τελικά σε θεατρικό επιχειρηματία. συνεργάτη επίσης και διαχειριστή πολλών περιοδεύοντων θιάσων γνωστών πρωταγωνιστών.
Αξιόλογη είναι και η συγγραφική του δραστηριότητα. Έγραψε τα θεατρικά έργα "Το θαύμα μιας παράλυτης", "Καραϊσκάκης, ο γιος της καλόγριας", "Δάφνες στα χαρακώματα", "Θέμα τιμής".
Φιλμογραφία
Η λύκαινα (1951)
Ξαναγύρισε αγάπη μου (1957)
Ο τετραπέρατος (1966)
Δημήτρη μου, Δημήτρη μου (1967) [γιατρός] 
Χρυσαυγή (1971)
Μια βοσκοπούλα αγάπησα (1971)
Η Μεσόγειος φλέγεται (1972)  [Πλοίαρχος πολεμ. ναυτικού]
Ο Μεγαλέξανδρος (1980)


Δεν υπάρχουν σχόλια: