ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 17 Ιουνίου 2015

ΝΙΝΑ ΔΟΥΚΑ

Νίκα Δούκα 
Γεννήθηκε το 1907 στη Ζάκυνθο και σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου. Πρωτοεμφανίστηκε με το "Καλλιτεχνικό Θέατρο Αθηνών". Ακολούθησε η συμμετοχή της στον θίασο Μάριου και Ηούς Παλαιολόγου και τον Σπ. Πατρίκιο. Από το 1938 ξεκίνησε η συνεργασία της με τον Βασίλη Αργυρόπουλο. Μεταπολεμικά εμφανίστηκε πάλι με τον Βασίλη Αργυρόπουλο σε έργα  κωμωδίας καθώς και με τον θίασο Κώστα και Παμφίλης Σαντοριναίου. Στη συνέχεια ασχολήθηκε περισσότερο με το μουσικό θέατρο όπου σημείωσε μεγάλη επιτυχία.
Φιλμογραφία
Κατέστρεψα μια νύχτα τη ζωή μου (1951)
Άγγελος με χειροπέδες (1952)    [μητέρα της Δάφνης] 
Έτσι έσβησε η ζωή μου (1952)    [ κυρία Δημάρχου]
Από έξι μείναμε δυο (1953)

Δεν υπάρχουν σχόλια: