ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Δευτέρα 15 Ιουνίου 2015

ΓΙΑΝΝΑ ΟΛΥΜΠΙΟΥ

Γιάννα Ολυμπίου  
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1924. Σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Κωστή Μπαστιά, όπου γνώρισε και τον τον μετέπειτα σύζυγό της, εκλεκτό ηθοποιό Σπύρο Ολύμπιο. Ξεκίνησε τις εμφανίσεις της με το θίασο Μιχ.Κουνελάκη. Στη συνέχεια είχε συνεργασία με τους θιάσους του Βασ.Αργυρόπουλου, της Μαρ.Κοτοπούλη, του Αδαμ.Λεμού,των Λαμπέτη-Χορν, Γκέλλυς Μαυροπούλου και τέλος από το 1965, με την "Ελληνική Σκηνή" της Άννας Συνοδινού με την οποία συνεργάστηκε σε έργα κλασσικού ρεπερτορίου αλλά και αρχαίας τραγωδίας.
Συμμετείχε επίσης σε ραδιοφωνικές θεατρικές εκπομπές όπως "Το Θέατρο της Κυριακής".
Μικρή η παρουσία της στην κινηματογραφική οθόνη αλλά σε ενδιαφέροντα έργα.
Φιλμογραφία
Κατέστρεψα μια νύχτα τη ζωή μου (1951)
Ο φαταούλας (1952)   [κυρία Λώρα] 
Στρατιώτες δίχως στολή (1960)  [ Αναστασά]  
Συνοικία το όνειρο (1961)   [Καλλιόπη]

Δεν υπάρχουν σχόλια: