ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 19 Μαΐου 2015

ΜΑΡΙΑ ΠΡΙΝΕΑ - ΒΑΡΛΑΜΟΥ

Μαρία Πρινέα - Βαρλάμου 
Γεννήθηκε το 1895. Σύζυγος του ηθοποιού Γιάννη Πρινέα τον οποίο ακολούθησε σε όλη την καριέρα της. Στην οπερέτα "Οι Απάχηδες των Αθηνών" σε μουσική του Νίκου Χατζηαποστόλου και κείμενα του συζύγου της, τόσο στην θεατρική παράσταση όσο και στις δύο κινηματογραφικές διασκευές του έργου, η Μαρία Πρινέα κράτησε τον ίδιο ρόλο της κυρα Γιώργαινας, μητέρας της Τιτίκας.
Φιλμογραφία
Οι Απάχηδες των Αθηνών (1930)
Ελληνική ραψωδία (1932)
Οι Απάχηδες των Αθηνών (1950)    [κυρα-Γιώργαινα] 
Ριρίκα (1951)   
Θυσία της Μάνας (1956)   [νοσοκόμα]

Δεν υπάρχουν σχόλια: