ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Παρασκευή 24 Απριλίου 2015

ΣΙΜΟΣ ΤΣΑΠΝΙΔΗΣ

Σίμος Τσαπνίδης
Γεννήθηκε στη Σινώπη της Μ.Ασίας το 1919. Πρόσφυγας με τη μητέρα του και τα αδέλφια του έφτασε στον Πειραιά. Υποδηματοποιός αρχικά, γράφτηκε το 1938 στη σχολή κινηματογράφου του Αχιλλέα Μαδρά και έπαιξε μεταπολεμικά σε μερικές ταινίες. Ήδη όμως από το 1949 έχει γνωριστεί με υπαρξιστές με τους οποίους ιδρύει τον "Εθνικό Σύλλογο Ελλήνων Υπαρξιστών" με γραφεία την «ιπτάμενη παράγκα». Αντιμετωπίζει όμως δικαστικές διώξεις και το 1956 φεύγει για την Ευρώπη όπου γίνεται ευρύτερα γνωστός ως αρχηγός των Ελλήνων υπαρξιστών, ζώντας με πολλές στερήσεις. Επέστρεψε στην Ελλάδα το 1975 με τη μεταπολίτευση αφού είχε δημόσια και έντονα αντιταχθεί στη χούντα των συνταγματαρχών. Πέθανε στις 9 Ιουνίου 1999 στο Νοσοκομείο Αμαλία Φλέμιγκ στα Μελίσσια.
Φιλμογραφία 
Θύελλα στο φάρο/ Το σφάλμα μιας μητέρας  (1950)   [εργάτης υαλουργίας]
Αμάρτησα για το παιδί μου (1950)
Λυπηθείτε το παιδί μου  (1950)
Δύο κοθώνια στο Ναυτικό (1952)  [Υποπλοίαρχος]
Από εξ μείναμε δύο (1952)
Άγγελος με χειροπέδες (1952)    [Σίμος] 
Ο καπετάν Σοροκάδας (1953)
Ο γενίτσαρος (1953)

Δεν υπάρχουν σχόλια: