ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Κυριακή 19 Απριλίου 2015

ΜΑΡΙΚΑ ΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ

Μαρίκα Ανθοπούλου 
Γεννήθηκε το 1899 σε θεατρικό περιβάλλον. Ήταν κόρη της τραγουδίστριας όπερας Μάγδας Κομνηνού και από παιδική ηλικία (13 ετών) εμφανίστηκε στη σκηνή με τον θίασο Κ. Μουστάκα. Έχοντας τα ακούσματα από τη μητέρα της, ειδικεύτηκε στο μουσικό θέατρο και την επιθεώρηση. Έπαιξε στα "Παραπήγματα" του Θ. Σακελλαρίδη όπου έκανε την πρώτη μεγάλη επιτυχία της και στη γνωστή επιθεώρηση "Παναθήναια". Σ' αυτήν μάλιστα γνωρίστηκε με τον σύζυγό της Νίκο Μηλιάδη, με τον οποίο στη συνέχεια ακολούθησε κοινή πορεία σε θιάσους που αυτός δημιουργούσε είτε μόνος είτε συνεργαζόμενος με άλλους, παίζοντας οπερέτες του Θ. Σακελλαρίδη και επιθεωρήσεις. Διέκοψε για ένα διάστημα και επανήλθε μεταπολεμικά μέχρι το 1955 όπου εμφανίστηκε για τελευταία φορά με τον θίασο της Κας Κατερίνας. Γιός της Μαρίκας και του Νίκου Μηλιάδη ήταν ο εξαίρετος πρωταγωνιστής Τάκης Μηλιάδης. Πέθανε το 1981.
Φιλμογραφία
Ο κόκκινος βράχος (1949) [Ερμίνα Σάντρη] 
Πρέπει να τα παντρέψουμε (1953) 

1 σχόλιο:

White Horse είπε...

Εφυγε απο την ζωη,το 1981,και εταφη στο κοιμητηριο Χαλανδριου