ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Σάββατο 18 Απριλίου 2015

ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΦΩΤΙΑΔΗΣ

Στέφανος Φωτιάδης 
Θεατρικός συγγραφέας κατά κύριο λόγο. Γεννήθηκε στην Κωνσταντινούπολη το 1913 και σπούδασε θέατρο στη Δραματική Σχολή του Σωκ. Καραντινού. Ξεκίνησε την καριέρα του ως ηθοποιός εμφανιζόμενος με διάφορους θιάσους όπως του Εθνικού θεάτρου, του Βασ. Αργυρόπουλου και μεταπολεμικά με τον θίασο "Ελληνική Κωμωδία". Από το 1950 στράφηκε στη συγγραφική του δραστηριότητα, έγραψε πολλές κωμωδίες και ηθογραφίες και μετέφρασε για το θέατρο έργα του Μολιέρου και του Σασά Γκιτρύ. Έργα του επίσης διασκεύασε για τον κινηματογράφο, όπως ο "Φαταούλας" (1952) κ.α.
Διετέλεσε στο ΔΣ της Εταιρείας Ελλήνων Θεατρικών Συγγραφέων. Απεβίωσε το 1975.
Φιλμογραφία
Ο Κόκκινος Βράχος (1949)  [Τώνης] 
Μια Ιταλίδα στην Ελλάδα (1958)  [οδηγός στο οτοστόπ]
Το τεμπελόσκυλο (1963)  [πρόεδρος δικαστηρίου]

Δεν υπάρχουν σχόλια: