ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

ΛΑΛΑΣ ΙΑΚΩΒΙΔΗΣ

Λαλάς (Λάζαρος) Ιακωβίδης 
Γεννήθηκε το 1908 και πρωτοεμφανίστηκε με θίασο οπερέτας το 1929. Ηταν ηθοποιός του μουσικού θεάτρου σε όλα τα είδη του (οπερέτα, επιθεώρηση, μιούζικαλ). Συνεργάστηκε κατά διαστήματα με σχετικούς θιάσους, όπως της Ζωζώς Νταλμάς, Σαμαρτζή, Οικονόμου, Αυλωνίτη-Μαυρέα, αδελφών Καλουτά κ.α.. Αλλή η σημαντικότερη συνεργασία του ήταν με τη Σοφία Βέμπο σε όλες τις επιθεωρήσεις της, όπου είχε μεγάλη επιτυχία μιμούμενος των Κωνσταντίνο Καραμανλή.
Φιλμογραφία 
Δυό τραγούδια στην Ελλάδα (1946) (μικρού μήκους)
Άννα Ροδίτη (1948)         [ Giovanni Regini]
Διαγωγή μηδέν (1949)     [ βουλευτής Επαμ. Ρουσφέτης] 
Τσαρούχι πιστόλι παπιγιόν (1956)


Δεν υπάρχουν σχόλια: