ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014

ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΟΥΡΗΣ

Βασίλης Κουρής
Φιλμογραφία
Οι βάσεις και η Βασούλα (1975)[Λευτέρης Βάρνας]

5 σχόλια:

ΒΑΣΙΛΗΣ είπε...

Μαθητής του Ντίνου Δημόπουλου. Όπως γράφει ο ίδιος στο βιβλίο του τις μέρες του Πολυτεχνείου έλειπε από την Σχολή. Όταν πέρασαν από το Πολυτεχνείο τον είδαν στα κάγκελα. Μροστάρη και μαχητικό. Για να τον τιμήσει ο Δημόπουλος του έδωσε το ρόλο του οργισμένου-πολιτικοποιημένου φοιτητή στο "ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ Η ΒΑΣΟΥΛΑ"

Ανώνυμος είπε...

Ζει; Ηλικία;

Ανώνυμος είπε...

Ποιο βιβλίο έχει γράψει;

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλή η ερμηνεία του στο "Οι βάσεις κι η Βασούλα"! Κρίμα που δεν ασχολήθηκε περισσότερο....

Ανώνυμος είπε...

Ελπίζω να ζει (αν και δεν πρέπει να είναι μεγάλος, αλλά τόσα συμβαίνουν..) και να είναι καλά !