ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014

ΜΙΡΕΛΛΑ ΚΟΥΤΣΟΚΩΣΤΑ


Μιρέλλα Κουτσοκώστα
Γεννήθηκε το 1945. Σπουδαία χορογράφος και καλλονή χορεύτρια, που άφησε εποχή στα νιάτα της τόσο στο θέατρο όσο και στον ελληνικό κινηματογράφο.  Ήταν παντρεμένη με τον  μουσικοσυνθέτη Γιώργο Κατσαρό και απέκτησαν δυο γιους, τον Αντώνη και τον Αλέξανδρο. Πέθανε από πνευμονική ανεπάρκεια στις 6 Νοεμβρίου 2016.
Φιλμογραφία
Μαγική πόλις (1954)
Ο ταξιτζής (1962)
Για λίγη στοργή (1963) [Αλίκη]
Ο Θύμιος στη χώρα του γέλιου (1963)
Ο κύριος πτέραρχος (1963)[χορεύει στο μπαρ που δουλεύει ο Βελέντζας]
Μερικοί το προτιμούν κρύο... (1963)[χορεύτρια]
Ο θαλασσόλυκος (1964)[μπαλέτο με δημοτικά)
Ανεμοστρόβιλος (1964)

Δεν υπάρχουν σχόλια: