ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2014

ΜΑΡΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ-ΠΡΕΒΕ

Μάρη Βασιλείου-Πρεβέ
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1934, σπούδασε στη Σχολή Κωστή Μιχαηλίδη, με του οποίου τον θίασο πρωτοεμφανίστηκε. Συνεργάστηκε με μια πλειάδα εκλεκτών θιάσων όπου ξεχωρίζει η συμμετοχή της στο Εθνικό θέατρο όπου έκλεισε και την καριέρα της. Πήρε μέρος επίσης σε ραδιοφωνικές θεατρικές εκπομπές και εμφανίστηκε και σε τηλεοπτικά σήριαλ. Απεβίωσε το 1993. 
Φιλμογραφία
Είμαι αθώος (1960) [Τουτού, ανηψιά του Εστερχάζυ] 
Δοσατζού: Επιχείρησις γαμπρός (1966) [Ποπάρα]
Ο μετανάστης (1965)
Προξενήτρα πράκτωρ 017 (1966)
Σπαραγμός (1965) [Βούλα]

Δεν υπάρχουν σχόλια: