ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2014

ΦΩΤΗΣ ΜΕΤΑΞΟΠΟΥΛΟΣ

Φώτης Μεταξόπουλος
Ο Φώτης Μεταξόπουλος είναι Έλληνας χορευτής, χορογράφος και χοροδιδάσκαλος. Γεννήθηκε στις 13 Μαΐου 1935 στην Αθήνα.  Σε ηλικία πέντε ετών έχασε τη μητέρα του και την κηδεμονία του ανέλαβε εξ ολοκλήρου ο πατέρας του. Στα 19 του παρακολούθησε μαθήματα στις Σχολές Παλμέρ με σκοπό να εργαστεί ως ασυρματιστής στο Εμπορικό Ναυτικό. Επηρεάστηκε από την ταινία "Η Ζωή του Ροδόλφο Βαλεντίνο" και αποφάσισε να ασχοληθεί με τον χορό. Την ίδια χρονιά (1954), ο Άγγελος Γριμάνης, χορογράφος της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, αναζητούσε χορευτές για να συνθέσει ένα μπαλέτο που θα περιόδευε στην Ελλάδα και την Ευρώπη. Ο Γριμάνης δεν προσέλαβε τον άπειρο τότε Μεταξόπουλο, αλλά τον σύστησε στην ελβετίδα χορεύτρια Μύριαμ Σουαζί (Myriam Choisy), που με τη σειρά της τον παρότρυνε να ασχοληθεί επαγγελματικά με τον χορό. Η πρώτη του επαγγελματική επαφή με το χορό έγινε στη θεατρική παράσταση "Ρωμαίος και Ιουλιέτα" του Σαίξπηρ στο Θέατρο του Εθνικού Κήπου σε χορογραφίες του Γιάννη Φλερύ. Συνέχισε τις θεατρικές του εμφανίσεις και παράλληλα προετοιμαζόταν επί τρία χρόνια στη Σχολή της Σουαζί για να αποκτήσει τελικά το 1957 άδεια ασκήσεως επαγγέλματος του χορευτή. Εμφανίστηκε και χόρεψε με δικές του χορογραφίες σε πάνω από 30 ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου. Ήταν παντρεμένος με την χορεύτρια Νάντια Φοντάνα.
Φιλμογραφία 
Ως ηθοποιός
Τα 201 καναρίνια (1964) [Αλκιβιάδης]
Αρτίστα (1966) [Φώτης]
Δόκτωρ Ζι-Βέγγος (1968) [μεταφορέας γλυκών]
Η κόμησσα της Κέρκυρας (1972) [Ιταλός καλλιτέχνης]
Ως χορευτής
Ο Αλή πασάς και η κυρα-Φροσύνη (1959)
Μωρό μου (1960)
Αναστασά (1962)
Μερικοί το προτιμούν κρύο... (1963)
Ο Ιππόλυτος και το βιολί του (1963)
Τα παλιόπαιδα  (1963)
Εγωισμός (1964)
Η χαρτοπαίχτρα  (1964) 
Είναι ένας... τρελός τρελός τρελλός Βέγγος (1965)
Γαβριέλα η αμαρτωλή της Αθήνας (1966)
Όλοι οι άνδρες είναι ίδιοι (1966)
Δημήτρη μου, Δημήτρη μου (1967)
Η κοροϊδάρα (1967)
Η παιχνιδιάρα (1967)
Ο γεροντοκόρος (1967)
Το πιο λαμπρό αστέρι (1967)
Εκείνοι που ξέρουν ν' αγαπούν   (1968)
Η Αθήνα μετά τα μεσάνυχτα (1968)
Ο τσαχπίνης (1968)
Ταπεινός και καταφρονεμένος    (1968)
Θου-Βου φαλακρός πράκτωρ - Επιχείρησις: Γης μαδιάμ    (1969)
Ο θαυματοποιός (1969)
Το αφεντικό μου ήταν κορόιδο   (1969)
Φτωχογειτονιά, αγάπη μου (1969)
Η θεία μου η χίπισσα (1970)
Οι τρεις ψεύτες     (1970)
Τι κάνει ο άνθρωπος για να ζήση (1970)
Φλογισμένη σάρκα (1971)
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ https://www.facebook.com/mousikotheatroepitheorisi/
ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: