ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Σάββατο 23 Αυγούστου 2014

ΠΕΠΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟΥ

Πέπη Οικονομοπούλου
Η Πέπη (Πηνελόπη) Οικονομοπούλου γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε υποκριτική στη Δραματική Σχολή Θεάτρου Τέχνης Κουν και στη Δραματική Σχολή Κωστή Μιχαηλίδη, και σκηνοθεσία στην Ανωτάτη Δραματική Σχολή Βαρσοβίας.Το 1982 ίδρυσε μαζί με το Δημήτρη Οικονόμου το θίασο «Καθρέφτης». Σταμάτησε για τρία χρόνια και ταξίδεψε στην Ευρώπη και στην Αμερική. Διδάσκει υποκριτική και σκηνοθεσία στη Σχολή του Θεάτρου Τέχνης.  Σαν ηθοποιός αλλά και σαν σκηνοθέτης συνεργάστηκε με πολλά θέατρα εντός κι εκτός Αθηνών σε αξιόλογες παραστάσεις με τις καλύτερες πάντα κριτικές.
Φιλμογραφία
Αντίο για πάντα  (1967)
Νυμφίος ανύμφευτος (1967)
Όλο το βάρος του κόσμου (2003)
Ροζ (2006)
ΑΠΟ ΤΟ http://www.kifisiapress.info/ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: