ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014

ΘΕΚΛΑ ΤΣΕΛΕΠΗ

Θέκλα Τσελεπή
Γεννήθηκε στις 24 Ιουλίου 1960. Σπούδασε στη σχολή κινηματογράφου του Λυκούργου Σταυράκου. Πρώην σύντροφος του Δημήτρη Πουλικάκου. Ραδιοφωνική παραγωγός.
Φιλμογραφία
Στη μάχη της Κρήτης (1970)
Συμμορία εραστών (1972)
Το κορμί σου στο κορμί μου (1975)
Ο δράκουλας των Εξαρχείων (1981)
Τρεις και ο κούκος / Σουβλίστε τους (1981) [Νταίζη]
Το αίμα των αγαλμάτων  (1982)
Εν πλω (1985) [Ηλέκτρα]
Η σκιάχτρα (1985) [κοπέλα στον τρύγο]
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ https://www.facebook.com/thekla.tselepi/

Δεν υπάρχουν σχόλια: