ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Κυριακή 6 Ιουλίου 2014

ΣΟΥΛΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Σούλα Δημητρίου
Η Σούλα Δημητρίου ήταν από τα ταλέντα που αναδείχτηκαν μέσα από τη "Μάντρα" του Αττίκ. Γεννήθηκε το 1917 και μαθήτευσε κοντά στη Μαρίκα Κοτοπούλη. Κατά την Κατοχή διέκοψε τις εμφανίσεις και έφυγε στο εξωτερικό. Μεταπολεμικά συνεργάστηκε με πολλούς θιάσους, Σπ. Μουσούρη, Μ. Κατράκη, Βιλ. Κύρου κ.α. Υπήρξε ιδρυτικό στέλεχος του Κρατικού Θεάτρου Βορ. Ελλάδος το 1961 όπου και παρέμεινε συνεργαζόμενη μέχρι τη συνταξιοδότησή της. Ήταν αδελφή της Ρίτας Δημητρίου, της μόνης Ελληνίδας πρωταγωνίστριας που διέπρεψε μόνιμα στο αμερικανικό θέατρο. Απεβίωσε το 1988.
Φιλμογραφία
Ρωμέϊκη καρδιά (1953)
Έξυπνοι και κορόιδα (1963)[Μαίρη]
Η εκδίκηση του καβαλλάρη (1962)

Δεν υπάρχουν σχόλια: