ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Παρασκευή 6 Ιουνίου 2014

ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΠΑΛΛΗΚΑΡΟΠΟΥΛΟΣ

Διονύσης Παλληκαρόπουλος 
Γεννήθηκε το 1903 και πέθανε το 1992.   Ήταν ηθοποιός του ελαφρού μουσικού κυρίως θεάτρου και είχε αξιόλογες επιδόσεις ως τενόρος. Διακρίθηκε ως κωμικός, αρχικά στο είδος του αυτοσχεδιασμού γνωστού ως "νούτικη κωμωδία" και στη συνέχεια ως τυπίστας. Ήταμ παντρεμένος με την πρωταγωνίστρια του Μουσικού Θεάτρου, Σούλα Καραγεώργη.
Φιλμογραφία
Πιάσαμε την καλή (1955) [Προκόπης, ξάδελφος Θύμιου] 
Η θυσία της μάνας (1956) [ μεσίτης γραφείου εργασίας]
Θεέ μου, δως μου το φως μου (1963) [Κυρ-Ανέστης, ταβερνιάρης]
Παιδί μου δεν αμάρτησα (1964)

Δεν υπάρχουν σχόλια: