ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 8 Απριλίου 2014

FEFE ALIBERTI

Φέφε Αλιμπέρτι
Ο Fefe Aliberti ήταν ένας από τους αρκετούς Ιταλούς τραγουδιστές που ήρθαν στην Ελλάδα στα μέσα της δεκαετίας του '60 , παίζοντας σε διάφορα κλαμπ της Αθήνας και συνοδευόμενοι κυρίως από Έλληνες μουσικούς. Είχε έναν μικρό ρόλο στην ταινία ''Η κόμισσα της φάμπρικας'' (1969).
Φιλμογραφία
Η κόμισσα της φάμπρικας (1969)
Η Αθήνα μετά τα μεσάνυχτα (1968)
Θυμήσου αγάπη μου (1969)
Κορίτσια στον ήλιο (1968)

Δεν υπάρχουν σχόλια: