ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΕΡΛΕΝ

Δημήτρης Μπερλέν
Γεννήθηκε στη Σάμο το 1915. Το πραγματικό του επίθετο ήταν Κωνσταντάρας. Πρωτοεμφανίστηκε στο θέατρο το 1936 [θίασος Κοκκίνη-Μαυρέα-Αυλωνίτη -Ιατρίδη, θέατρο Αλάμπρα με Δράκου-Βερώνη ,θέατρο Κρόνος με αδελφές  Καλουτά-Ζαζά Μπριλάντη-Κοκκίνη,Βέμπο-Ζ.Γκιουζέπε και θέατρο Κεντρικόν με θίασο Β.Αυλωνίτη[1938-39]στη Κρήτη. Στη διάρκεια της κατοχής έμειναν (με τη γυναίκα του Νίτσα) στη Θεσ/νικη και συνεργάστηκαν  με το θίασο Στολίγκα -Σταυρίδη-Δράμαλη και μετά  με τον θίασο Παρ. Οικονόμου στο θέατρο ''Λευκού Πύργου''[1942]. Το 1945 ήρθαν στην Αθήνα κι έπαιξαν σε πολλές οπερέτες. Αργότερα έλαβαν μέρος σε  επιθεωρήσεις με Αυλωνίτη, Σταυρίδη, Χατζηχρήστο, Μαυρέα , Βασιλειάδου,Καραγιάννη, Βρανά, Ντορ, Λειβαδίτη, Μοσχονά, Καλή Καλό κ.α Πέθανε το 1994.
Φιλμογραφία
Μόνο για μια νύχτα (1958)
Κλωτσοσκούφι (1959)
Μήτρος και Μητρούσης στην Αθήνα (1960)
Μακρυκωσταίοι και Κοντογιώργηδες (1961) 
Η Αλίκη στο Ναυτικό (1961)
Ο διάβολος και η ουρά του (1962)
Ο μαγκούφης (1962)
Ο κατήφορος μιας ορφανής 1963

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ποιον υποδύεται στην ταινία "Η Αλίκη στο Ναυτικό";