ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 29 Απριλίου 2014

ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΑΥΡΕΑΣ

Κυριάκος Μαυρέας
Ο Κυριάκος Μαυρέας (Αθήνα, 1902 - Αθήνα, 1958) ήταν Έλληνας ηθοποιός. Ο Μαυρεάς ήταν αυτοδίδακτος και πολύπλευρο ταλέντο. Εμφανίσθηκε στη θεατρική σκηνή αρχικά ως τενόρος στο θίασο Παπαϊωάννου με την επιθεώρηση «Παναθήναια» το 1920. Αργότερα μεταπήδησε σε κωμικούς ρόλους όπου και στράφηκε στην απόδοση διαφόρων τύπων της εποχής. Διακρίθηκε ως ηθοποιός της επιθεώρησης, ενώ συμμετείχε σε πολλές κινηματογραφικές ταινίες. Ο Μαυρέας άφησε επίσης στη δισκογραφία πολλές κωμικές ηχογραφήσεις την δεκαετία του 1930. Πέθανε στις 9 Αυγούστου 1958 από καρκίνο και κηδεύτηκε στο Α' Νεκροταφείο.
Φιλμογραφία
Όταν ο σύζυγος ταξιδεύει (1938)
Νύχτα χωρίς ξημέρωμα (1939)
Διπλή θυσία (1945)
Η ανθοπώλις των Αθηνών (1945)
Δολάρια και όνειρα (1956)
Τα μαναβάκια (1957)[μεταμφιεσμένος στην Αννεζώ την υπηρέτρια της Μαίρης] 
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ https://www.facebook.com/mousikotheatroepitheorisi/
ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ



Δεν υπάρχουν σχόλια: