ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

ΤΖΕΝΗ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ

Ιφιγένεια (Τζένη) Σταυροπούλου
Γεννήθηκε το 1916. Ηθοποιός του μουσικού θεάτρου και της οπερέτας, εμφανίστηκε σε νεαρή ηλικία με το θίασο Γ. Ξύδη. Έλαβε μέρος μεταξύ άλλων στην οπερέτα του Θ. Σακελλαρίδη "Κορίτσια της παντρειάς" (Λούση). Στον κινηματογράφο εμφανίστηκε από το 1943 σε αρκετές ταινίες πριν αποβιώσει το 1958 σε ηλικία μόλις 42 ετών.
Φιλμογραφία 
Μάγια η τσιγγάνα (1943)
Χειροκροτήματα (1944)
Εκατό χιλιάδες λίρες (1948)  (Αγγέλα, γραμματέας)
Το σωφεράκι (1953)    (Ευδοξία, φιλενάδα του Βάγγου)
Μητέρα στο βούρκο (1953)
Οι τρακαδόροι της Αθήνας (1956)  (Τζένη, φίλη του Αγαμέμνονα)
Συγχώρεσέ με παιδί μου (1957)


Δεν υπάρχουν σχόλια: