ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

ΝΙΚΟΣ ΠΕΡΔΙΚΗΣ

Νίκος Περδίκης
Γεννήθηκε το 1895 κι εμφανίστηκε στη σκηνή από το 1919. Υπηρέτησε κυρίως το μουσικό θέατρο. Κατά τη Μικρασιατική εκστρατεία συμμετείχε σε θιάσους ψυχαγωγίας των στρατιωτών. Συνεργάστηκε επίσης με τους θιάσους Μαρίκας - Κατίνας Νέζερ και Ριτσιάρδη - Φιλιππίδη.
Φιλμογραφία
Φίλησε με Μαρίτσα (1930)
Οι απάχηδες των Αθηνών (1930)
Πλούσιοι χωρίς λεφτά (1960)[πωλητής υφασμάτων]


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Στην ταινία Πλούσιοι χωρίς Λεφτά έπαιξε η Κωνσταντίνα (Ντίνα) Περδίκη (γενν.1942) και όχι ο αναφερόμενος Νίκος Περδίκης