ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΖΕΛΛΑΣ

Δημήτρης Τζέλλας
Γεννήθηκε το 1941. Είναι μέλος του Σ.Ε.Η. από το 1967, οπότε πήρε και την άδεια του ηθοποιού. Έχει πλουσιότατο καλλιτεχνικό ενεργητικό. Εκτός από τη συμμετοχή του σε ταινίες, ήδη από το 1962 εμφανίζεται στο θέατρο, αρχικά με το θίασο Έλλης Λαμπέτη. Από το 1966 με τους θιάσους Άλκηστης Γάσπαρη και Τζούλιας Απέργη και μάλιστα από το 1968 σε πρωταγωνιστικούς ρόλους. Έπαιξε Τσέχωφ, αρχαία τραγωδία και σύγχρονο θέατρο, συνεργαζόμενος με εκλεκτά ονόματα, πολλές φορές σε σκηνοθεσία δική του. Διέκοψε για δέκα χρόνια τη θεατρική του δραστηριότητα, ασχολούμενος ως σκηνοθέτης, σεναριογράφος και διευθυντής παραγωγής σε βιντεοταινίες όπως "Η ζωή είναι ένα καμπαρέ"(1987) και η ταινία "Οι μπάτσοι πουλάνε την ηρωίνη" (1989), που διακρίθηκε ιδιαίτερα. Επανήλθε το 1993 αναπτύσσοντας πολύπλευρη δραστηριότητα ως
θιασάρχης, θεατρικός συγγραφέας και σκηνοθέτης, σε δικά του έργα ή άλλων. Το 2006 ίδρυσε το "Σύγχρονο Πειραϊκό Θέατρο".
Φιλμογραφία
Μυρτιά (1961)
Δεν γνώρισα μητέρα (1962)
Η μοδιστρούλα (1964)
Σε ποιον να πω τον πόνο μου (1964)
Ωραία Αιγιώτισσα (1968) 
Στον δάσκαλό μας ... με αγάπη (1969) [Βαγγέλης]
Επικίνδυνοι ερασταί (1972)[Νάσος]

1 σχόλιο:

panosss είπε...

Επαιξε επισης στις ταινιες κολασμενα καθαρματα (1972) και κολασμενα νειατα (1975).Η τελευταια δεν ειναι στην πραγματικοτιτα νεα ταινια,η μιση ταινια ειναι απο τα νειατα στο πεζοδρομιο και η αλλη μιση απο τα κολασμενα καθαρματα.