ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΛΙΒΑΔΑΣ (ΛΕΙΒΑΔΑΣ)

Γεράσιμος Λιβαδάς (Πρωτοπαππάς)
Επίσης και ως Γεράσιμος Λειβαδάς. Γεννήθηκε το 1924 στο Αργοστόλι. Αδελφός του ηθοποιού Βαγγέλη Πρωτοπαππά.
Φιλμογραφία
Ιστορία μιας κάλπικης λίρας (1955)
Έκλεψα τη γυναίκα μου (1964)
Χωρίς γονείς κι αδέλφια (1964)
Το κανόνι και τ' αηδόνι   (1968)
Η ζαβολιάρα (1971)
Μια βοσκοπούλα αγάπησα (1971)
Πέτρινα χρόνια (1985)

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ο Γεράσιμος Λιβαδάς (Λειβαδάς) έπαιξε το 1985 και στην ταινία "Ο Αγκαλίτσας", όπου έκανε το γέρο που δίνει το βραβείο στον Παπαναστασίου