ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014

ΤΑΚΗΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

Τάκης Πετρόπουλος
Γεννήθηκε στις 21 Ιανουαρίου 1944. Αδελφός του τραγουδιστή Γιάννη Πετρόπουλου και πρώτος ξάδελφος του Ανδρέα Μπάρκουλη με τον οποίο μεγαλώσανε μαζί στο ίδιο σπίτι. Σπούδασε στην Ανωτέρα Δραματική σχολή. Μένει μόνιμα στην Ζάκυνθο.
Φιλμογραφία
ΟΧΙ (1969)
Ο τελευταίος των κομιτατζήδων (1970)
Εσχάτη προδοσία (1971)
Μαντώ Μαυρογένους (1971)
Το ολοκαύτωμα (1971)
Ζητείται επειγόντως γαμπρός (1971)
Χρυσαυγή (1971)
Ο καμαριέρης της μπουζουξούς   (1971)
Αέρα, αέρα, αέρα (1972)
Η Ρένα είναι όφσάιντ (1972)[ρεσεψιονίστ]
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ https://www.facebook.com/petrop.takis

1 σχόλιο:

ΜΠΕΡΤΑΧΑΣ. είπε...

ΜΗΠΩΣ ΠΗΓΑΜΕ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ??
ΙΑΝΝΗΣ ΜΠΕΡΤΑΧΑΣ.