ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

ΝΙΚΟΣ ΜΟΥΖΑΚΙΩΤΗΣ

Νίκος Μουζακιώτης
Ο Νίκος Μουζακιώτης  ήταν ένας από τους σημαντικούς κινηματογραφάνθρωπους.   Γεννήθηκε το 1943 στην Αθήνα (Βοτανικός). Πρωτοεμφανίστηκε σαν κομπάρσος το 1967 και από το 1973 είχε πρωταγωνιστικούς ρόλους. Πολύπλευρο ταλέντο όμως, ασχολήθηκε με τον κινηματογράφο από πολλές θέσεις. Ηθοποιός, σεναριογράφος και σκηνοθέτης  ακόμα και παραγωγός. Αργότερα ασχολήθηκε με την εκμετάλλευση κινηματογραφικών αιθουσών, όπως "Ριρίκα" (Ηλιούπολη),  "Αθηνά" (Ιλίσια), "Βυζάντιο" (Αιγάλεω) και το θρυλικό για τις ποιοτικές επιλογές του "Studio" .  Τα τελευταία 25 χρόνια λειτουργούσε ως ιδιοκτήτης το ιστορικό θερινό σινεμά "Ζέφυρος" (Πετράλωνα) όπου προβάλλονταν  σπουδαίες κλασικές αλλά και σύγχρονες ποιοτικές ταινίες. Πέθανε από ανακοπή στις 13 Φεβρουαρίου 2012.
Φιλμογραφία
Του χωρισμού το τραίνο" (1967)[μηχανικός συνεργείου αυτοκινήτων]
Ο προδότης (1967)
Όταν οι γυναίκες αγαπούν (1967)[μπάτλερ στο σπίτι της Ρένας]
Δεν έχω δρόμο να διαβώ (1968)  
Αφροδίτη (1968)
Αδυναμίες (1969) [συνεργάτης του Στέφανου]
Αποπλάνηση (1973)
Μιά παρθένα για δόλωμα (1975)[ αστυνομικός]
Η Εύα αμάρτησε (1975)

Δεν υπάρχουν σχόλια: