ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

ΑΝΝΑ ΛΩΡΗ

Άννα Λώρη
Πρώην σύζυγος του Μάνου Κατράκη. Παντρεύτηκαν το 1934 αλλά ο γάμος κράτησε πολύ λίγο. Την περίοδο των Δεκεμβριανών (1944), ήταν ταγμένη με τον ΕΛΑΣ και ήταν Στρατοπεδάρχης στον Υμηττό. Κατηγορήθηκε ότι τότε είχε πρωτεύοντα ρόλο σε πάρα πολλές άγριες εκτελέσεις. Πέθανε το 1997.
Φιλμογραφία
(Νύχτες στο Μιραμάρε (1960)

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γεννήθηκε το 1915

Ανώνυμος είπε...

Έβαζε να σφάζουν ηθοποιούς που ζήλευε η βρώμα!!!