ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

ΠΟΠΗ ΓΙΑΜΑΡΕΛΟΥ


Πόπη Γιαμαρέλου (Γιαμαρέλλου)
Πολυτάλαντη και πανέμορφη σουμπρέτα του Μουσικού Θεάτρου. Γεννήθηκε στην Αθήνα στις 10 Οκτωβρίου 1948-πιθανότατα. Το 1963 που ξεκίνησε τη καριέρα της, εμφανιζόταν ως Πόπη Γιαμαρέλλου και από το 1970 ως Πόπη Μαρέλλι ή Μαρέλλη. Μικρότερή της αδελφή, είναι η Μαίρη Γιαμαρέλλου (Μαρέλη).
Φιλμογραφία
Ως Πόπη Γιαμαρέλλου
Ένας ντελικανής (1963) [δημαρχοπούλα]
Υπάρχει και φιλότιμο (1965)[ερμηνεύει το τραγούδι ''Τον χειμώνα δεν τον θέλω''στην πισίνα]
Και οι 14 ήταν υπέροχοι (1965)[χορεύτρια]
Κορίτσια για φίλημα (1965)[χορεύτρια]
Ραντεβού στον αέρα (1965)[με τους ξένους που τους μαθαίνει ελληνικούς χορούς η Βλαχοπούλου]
Οι θαλασσιές οι χάντρες (1966)[μέλος συγκροτήματος Λάσκαρη]
Η κόρη μου η σοσιαλίστρια (1966)[εργάτρια/χορεύτρια]
Ο Μελέτης στην Άμεσο Δράση (1966)[υπηρέτρια]
Ο αδελφός μου ο λόρδος (1966)[χορεύτρια]
Βίβα Ρένα (1967)[χορεύτρια]
Τα δολλάρια της Ασπασίας (1967)[γειτόνισσα και fun της Βούρτση]
Γυμνοί στο δρόμο (1969)[γειτόνισσα Κούρκουλου]
Ως Πόπη Μαρέλλι
Μια τρελλή... τρελλή... σαραντάρα (1970)[Τούλα]
Ο ξεροκέφαλος (1970)
Ζητείται επειγόντως γαμπρός (1971)[εργαζόμενη στη Βλαχοπούλου]
Τι κάνει ο άνθρωπος για να ζήση (1971)]αρτίστα]
Εφοπλιστής με το ζόρι (1971)[Μαργαρίτα]
Ο καμαριέρης της μπουζουξούς (1971)
Λυσιστράτη (1972)
Τα παιδιά της πιάτσας (1979)
Γεύση από Ελλάδα (1980)[δημοσιογράφος ΕΡΤ]
...........Επίσης εμφανίστηκε στο σίριαλ της ΕΡΤ ''Οι έμποροι των εθνών'' το 1973.
http://greekactor.blogspot.bg/2016/09/blog-post_71.html

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ 
https://www.facebook.com/mousikotheatroepitheorisi/

ΙΣΩΣ Η ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΗ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΤΟΥ ΠΑΛΙΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
https://www.youtube.com/watch?v=5CCY3J2Vwnw

Δεν υπάρχουν σχόλια: