ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2014

ΟΛΓΑ ΠΟΛΙΤΟΥ

Όλγα Πολίτου
Εκπρόσωπος της νεότερης γενιάς ηθοποιών των δεκαετιών ’70 και ’80. Γεννήθηκε στην Πάτρα από επτανήσιους γονείς και έχει παίξει σε δεκάδες ελληνικές ταινίες και τηλεοπτικές σειρές από το 1972 μέχρι και το 2005 η πιο πρόσφατη. Είναι απόφοιτη της θεατρικής σχολής του Εθνικού Θεάτρου. Έχει διακριθεί σε σημαντικούς ρόλους στο θέατρο ενώ ξεκίνησε την θητεία της από το θέατρο ''Μουσούρη'' με τα ,εργα, ''Ζαν Ντεβάλ'' και ''Ερβτικές και φορολογικές υποθέσεις''.
Φιλμογραφία
Η Μεσόγειος φλέγεται (1972) [Μαρίνα Δελή]
Ο μοναχογιός μου ο αγαθιάρης (1972) [Άννα]
Μπουμ ταραταζούμ  (1972) [βασίλισσα]  Καυτές Διακοπές  (1976)  [Μύριαμ]  
Θανάσης ο πιο γρήγορος τρελός / Δικτάτωρ καλεί Θανάση (1973) [Λουσίντα Αλβάρεζ]
17 σφαίρες για έναν άγγελο (1980) [Λέλα Καραγιάννη]
Ο Ρεπόρτερ (1982)
Χαβάη (1995)
Αλιόσα  (1999) [Έλενα]  
Τρία πουλάκια κάθονται  (2003)  

Δεν υπάρχουν σχόλια: