ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

ΝΙΚΗ ΛΕΜΠΕΣΗ


Νίκη Λεμπέση(Αγγελοπούλου)
Γεννήθηκε το 1934 στην Καλαμάτα. Είχε πολύπλευρες και αξιόλογες σπουδές, Μαθηματική Σχολή Αθηνών, Παιδαγωγική Ακαδημία, Ανώτατη Σχολή Κινηματογράφου & Θεάτρου Ι. Βαμβακά. Πρωτοεμφανίστηκε το 1956 με τον θίασο Γιώργου Λεμπέση, θιασάρχη και θεατρικού επιχειρηματία με τον οποίο και παντρεύτηκε. Εμφανίστηκε επίσης με πολλούς άλλους σπουδαίους θιάσους μέχρι το τέλος της δεκαετίας του '60, οπότε άρχισε να αποσύρεται από τις εμφανίσεις και στράφηκε στις παιδαγωγικές της ασχολίες. Το 1971 ίδρυσε τα "Εκπαιδευτήρια Νίκης Αγγελοπούλου" και το 1988 μια σχολή χορού στο Γαλάτσι. Επίσης εργάστηκε ως δασκάλα σε Δημοτικό σχολείο.
Φιλμογραφία
Φτωχοί κομπιναδόροι (1962)
Αδικημένη (1964)[Λένα]
Και οι... 14 ήταν υπέροχοι! (1965)
Φρενίτις (1971)

Δεν υπάρχουν σχόλια: