ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

ΜΑΚΗΣ ΠΑΝΩΡΙΟΣ

Μάκης Πανώριος
Ο Μάκης Πανώριος (γεν. Κεφαλλονιά, 1935) ήταν Έλληνας λογοτέχνης, εικονογράφος, ηθοποιός και κριτικός θεάτρου
Σπούδασε ζωγραφική και θέατρο στη "Δραματική Σχολή Θεάτρου και Σκηνοθεσίας" του Πέλου Κατσέλη. Εργάστηκε για 18 χρόνια σαν ηθοποιός, τα δέκα εκ των οποίων στο Εθνικό Θέατρο, ενώ απασχολήθηκε στην ελληνική ραδιοφωνία και στην τηλεόραση. Η πρώτη εμφάνισή του χρονολογείται από το 1962, όταν συμμετείχε στο θίασο του Μάνου Κατράκη ερμηνεύοντας το ρόλο του χάρου, στην παράσταση "Το Τραγούδι του Νεκρού Αδερφού του Mίκη Θεοδωράκη"
Λάτρης της λογοτεχνίας και ιδιαίτερα του φανταστικού, είχε προλογίσει έργα και συγγράψει κριτικές και άρθρα σε περιοδικά και εφημερίδες.
Η πεντάτομη ανθολογία του "Το Ελληνικό Φανταστικό Διήγημα" από τις εκδόσεις "Αίολος" περιέχει 167 ελληνικά διηγήματα της φανταστικής λογοτεχνίας. Είχε παράλληλα ασχοληθεί με όλα τα είδη της λογοτεχνίας, ενώ είχε εικονογραφήσει και προλογίσει πολλά βιβλία. Πέθανε στις 7 Φεβρουαρίου 2023.
Φιλμογραφία
Μπετόβεν και μπουζούκι (1965)
Ο αλύγιστος (1968)
Κατάσκοπος Νέλλη (1981)
Βήματα (1996) [Δημήτρης Παντελεήμων]
ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

1935-07/02/2023