ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013

ΝΤΙΝΟΣ ΘΕΟΔΩΡΕΛΟΣ


Ντίνος Θεοδωρέλος
Φιλμογραφία
Αγιούπα, το κορίτσι του κάμπου [Γιώργος] (1957)
Δάφνις και Χλόη (1969) [Δάφνις]
Μοιραίος έρωτας (1971)
Ανήλικες αμαρτωλές (1972) [Κώστας]
Τα παιδιά των λουλουδιών (1973) [Χάρης]
Ερωτικό ξύπνημα (1975)

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ταινία: Μοιραίος έρωτας.(Κώστας) 1971


panosss είπε...

Μοιραίος έρωτας (1971)
Ανήλικες αμαρτωλές (1972) [Κώστας]
Ερωτικό ξύπνημα (1975)
Ειναι η ιδια ταινια και οχι τρεις διαφορετικες
βλεπε και https://www.imdb.com/title/tt0231148/releaseinfo?ref_=tt_dt_dt#akas
ΥΓ δεν υπαχει λογος να κανει καποιος διορθωσεις αν δεν λαμβανονται υποψιν...