ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

ΑΛΚΗΣ ΠΡΟΒΕΛΕΓΓΙΟΣ


Άλκης Προβελέγγιος
Ηθοποιός του Μουσικού θεάτρου. Γεννήθηκε το 1908 και πέθανε το 1977.
Φιλμογραφία
Δολάρια και όνειρα (1956)
Ο Θύμιος τά 'χει τετρακόσια (1960)
Στέγνωσαν τα δάκρυά μας (1961)
Καπετάνιος για κλάματα (1961)
Συντρίμια τα όνειρά μας (1967) [Σταμάτης]
Θα κάνω πέτρα την καρδιά μου (1968)

2 σχόλια:

teoant198 είπε...

Σημειώστε από το site ότι πέθανε τον Αύγουστο και κηδευτηκε στο Νεκροταφείο της Αγίας Παρασκευής και είχε και έναν γιο

Ανώνυμος είπε...

Προφανώς ήταν πατέρας του ηθοποιού Κώστα Προβελέγγιου, αν και δεν είναι ακόμα διασταυρωμένο.