ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013

ΜΑΡΙΑ ΣΟΛΔΑΤΟΥ

Μαρία (Μαίρη) Σολδάτου
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1937 και σπούδασε στη Δραματική Σχολή Θεάτρου Τέχνης του Καρόλου Κουν απ΄όπου αποφοίτησε το 1962. Πέθανε στις 29 Ιανουαρίου 2016.
Φιλμογραφία
Η λίμνη των στεναγμών / Η κυρα Φροσύνη και ο Αλή πασάς (1959) [Αϊσά]
Το νησί των γενναίων (1959)
Φεύγω με πίκρα στα ξένα (1964)  [Λίζα Παλιού]  
Καταιγίδα (1965)
Κάνε τον πόνο μου χαρά (1966) [Παναγιώτα (Πέγκυ) Διαμαντάρα]
Χωρίσαμε ένα δειλινό (1966)
Ο παπατρέχας (1966) [Ελένη Λαγού (η όμορφη)]

5 σχόλια:

ARIS CORFU 70 είπε...

έφυγε απο τη ζωη πριν δύο χρόνια από καρδιά

teoant198 είπε...

Που κηδευτηκε ξέρετε?

Κώστας Αποστολόπουλος είπε...

Η αγαπημένη μας μητέρα απεβίωσε στις 29/1 του 2016 και κηδεύτηκε στο νεκροταφείο Ζωγράφου

Κώστας Αποστολόπουλος είπε...

Στο νεκροταφείο του Ζωγράφου στις 29/1 του 2016

Μάκης Δημάκης είπε...

29.1.2016....αναπαυτηκε εν ειρηνη.....