ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 24 Ιουλίου 2012

ΛΙΛΙΑΝ ΣΟΥΡΤΖΗ

Λίλιαν (Λίλια ή Ευαγγελία) Σουρτζή
Γεννήθηκε το 1943.Ξεκίνησε την καριέρα της το 1960 από το θίασο Μαίρης Αρώνη και συνέχισε με τους θιάσους Αναλυτής-Ρηγόπουλου, Μαρίκας Νέζερ και Νίκου Αθερινού, αλλά τελείωσε μάλλον πρόωρα αφού μετά το 1966 η πορεία της χάνεται.
Φιλμογραφία
Ο παλληκαράς (1961)
Η νύφη τό σκασε... (1962)
Ταξίδι (1962) [Ως Σούρτζη]
Αμόκ (1963)
Χωρίς ταυτότητα (1963)[νοσοκόμα ΩΣ ΜΑΡΘΑ ΣΟΥΡΤΖΗ]
Έκλεψα τη γυναίκα μου (1964)
Διαζύγιο αλά ελληνικά (1964) 
Η βίλα των οργίων (1964) [Ουρανία]
Ιστορία μιας ζωής (1965)[υπηρέτρια που ψάχνει για δουλειά]
Υπάρχει και φιλότιμο (1965)[υπηρέτρια]
Όλοι οι άνδρες είναι ίδιοι (1966)

Δεν υπάρχουν σχόλια: