ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012

ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΙΑΛΕΓΜΕΝΟΣ

Γιώργος Διαλεγμένος
Ηθοποιός και θεατρικός συγγραφέας. Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1940  και σπούδασε στη Σχολή Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν, από όπου αποφοίτησε το 1962. Πρωτοεμφανίζεται στο θέατρο και στη συνέχεια φεύγει για το Παρίσι. Πολύ σύντομα γίνεται πασίγνωστος σαν φωτομοντέλο και επιστρέφει στην Ελλάδα αρχίζοντας ουσιαστικά τη θεατρική του σταδιοδρομία. Υπήρξε μέλος της Εταιρείας Ελλήνων Θεατρικών Συγγραφέων. Σκηνοθέτησε έργα του στα Δημοτικά Περιφερειακά Θέατρα Ιωαννίνων και Κρήτης. 
Φιλμογραφία
Κατηγορώ τους ανθρώπους (1965)
Εκείνος κι εκείνη (1967)
Οι βοσκοί της συμφοράς  (1967) [Θάνος Ζέκος]
Οι γενναίοι του Βορρά (1970)
Βλέπε Λουκιανός (1970)
Κρανίου τόπος (1973)
Τα χρώματα της ίριδος (1974) [Νίκος Λαγούδης]
Οι τεμπέληδες της εύφορης κοιλάδας (1978) [Σάκης]
Ζωή (1995)
Αυτή η νύχτα μένει (1999) [«πόντικας»]
Εφήμερη πόλη (2000)
Το μυστικό του Νοέμβρη (2002)
Πανδώρα (2006) [Ιορδάνης]
Τρεις στιγμές (2008)

Δεν υπάρχουν σχόλια: